Kage i en kop

                                           Kage i en kop



I dag (søndag) havde vi lige lyst til kage, men vi havde ikke lige frem mange ingridienser. Så vi lavede en kage i en kop også kaldes cup cake, super nem at lave det tog cirka 5 minutter.




















Jeg havde aldrig prøvet det før men det lykkes da, den skulle kun have stod der i opskriften 2 min. Men jeg gav den 3 minutter og det var ihvertifald nok, jeg havde min niece på besøg og hendes fik 4 minutter og det var lidt for meget.  
                                                                                 Man skulle bruge:6 spsk mel. 2 spsk sukker, 1/2 tsk bagepulver , 1 knivspids salt, 4 spsk salt, 1 spsk olie, 1/2 tsk vanilje sukker .       



Og sådan så den ud da den blev færdig, vi puttede et stykke chokolade i midten og det smagte rigtig godt sådan.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fredags mad

Aftensmaden i går